måndag 9 juli 2012

Frukost med bok

Finns det ett bättre sätt att börja dagen på än att ta en mugg te/kaffe och läsa ett par sidor i lugn och ro? Förr kunde jag aldrig göra det i o m att jag inte kunde samtidigt hålla i en bok och t ex en mugg. Då kom bokstället in i mitt liv och nu kan jag inte tänka mig att vara utan det.




För tillfället har jag ett enkelt, praktiskt bokställ i plast som är enkel att ta med sig om det skulle behövas, men så småningom har jag tänk mig att skaffa ett som kanske inte är så praktiskt men som är mer tilltalande utseendemässigt. Mitt praktiska bokställ heter Porta Book och det är inköpt hos http://www.hjalpmedel.se/porta-book-flexibelt-bokstod , men det finns något för alla om man bara orkar leta lite...
För en boknörd är ett bokställ en nödvändighet för då kan man ha en bok uppställd hela tiden och läsa ett par sidor när man hinner sätta sig ett litet tag...


REKOMMENDERAS!!!


1 kommentar: