söndag 9 september 2012

Stolt!?!

Idag är det ju söndag, dvs det var loppis på både Ulva och Fyris. Den här "sommaren" har vi inte hunnit att gå på loppis riktigt så ofta som vi brukar. Idag var det i alla fall dags och bakluckeloppis brukar betyda massor med böcker. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv eftersom jag faktiskt lyckades hålla igen lite och inte köpa alltför många böcker, trots att det fanns många som jag kunde ha tänkt mig att läsa.


Jag köpte

Flickan under jorden av Elly Griffiths
Palatsmordet av Jan Mårtenson
Maos siste dansare av Li Cunxin
De apatiska av Gellert Tamas
Sanningens ögonblick av Kristin Hannah
Bara någon att straffa av Kristofer Ahlström
Lyckan är en sällsam fågel av Anna Gavalda
Änglarösten av Arnaldur Indridason
Gangsters av Klas Östergren

och så köpte min man Guldfeberns folk och Då tystnar sången av Lars Widding. 

Så totalt blev det "bara" 11 böcker den här gången! Och hade inte en av försäljarna jobbat med böcker och alltså haft ganska bra sortiment så hade jag nog inte ens köpt så här många.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar