torsdag 25 oktober 2012

Bokbeställning igen!

Ja, nu har jag beställt böcker igen! Fast det var inte mitt fel den här gången heller! Kände mig så duktig när vi varit till centrum och jag inte köpte nån bok trots att vi besökte Akademibokhandeln. Men Tom hade visst sett en bok där  han gärna skulle vilja läsa så den ville han att jag skulle beställa. Och när han ska ha en bok så måste jag ju också ha en. Sen var det så "tråkigt" att totalsumman för böckerna blev 97,- och gränsen för fri frakt ligger på 99,- så då måste man ju ta en bok till, hehehe. Och eftersom Tom inte ville ha nån mer så fick jag välja en åt mig.. Så idag har jag beställt

Ivans krig av Catherine Merridale
Fatimas hand av Ildefonso Falcones
Kråkflickan av Jerker Eriksson och Håkan Axlander-Sundquist


 Så gick det med det köpstoppet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar