torsdag 28 februari 2013

Stort paket

Idag var min man och hämtade ut det stora paketet jag väntat på..



Innehåll:

Vi tolererar inga förlorare: klanen Kennedy av Britt-Marie Mattsson - Tror att den här kan vara ganska så intressant
Drömhjärta av Cecilia Samartin - kändes som en bok som jag skulle gilla
Keltens dröm av Mario Vargas Llosa - har ju läst Bockfesten och gillade den så nu passade det bra med en till när Keltens dröm fanns med på bokrean.
Silvrets rike av Conn Iggulden - ett måste eftersom jag läst dom 3 första delarna av serien om Djingis och Kublai Khan
Hungerspelen (trilogin) - känner mig nästan tvungen att läsa denna, det har ju pratats så mycket om den och många har hyllat den och då måste jag ju ta reda på om jag tycker likadant.
Devil Bones av Kathy Reichs - Bones är en av mina favoritserier på TV och när jag nu hittade den här boken så var jag ju bara tvungen att köpa den


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar