måndag 1 april 2013

Månadssammanfattning Mars

Månadssammanfattning Mars 2013

Antal lästa böcker: 16
Antal sidor: 6979
Antal pocket: 8
Antal inbundna: 8
Antal köpta böcker: 19
Antal böcker jag fått: 6

De lästa böckerna är

Nirvanaprojektet
Silvrets rike
Pythians anvisningar
Okänd väg
Den nya överklassen: en bok om Sveriges ekonomiska elit
Iakttagelserna
Calla Lily Ponders magiska händer
Den felande länken
Bödeln Frälsaren Observatören
Mamma, pappa, barn
Molnfri bombnatt
Underkastelse- en sexuell självbiografi
Hungerspelen-trilogin
Hotellet i hörnet av bitter och ljuv
Bombay Baby
Harem

Mars blev en bra läsmånad. Jag tycker jag fick till en bra blandning och ett bra flyt. Absolut bästa bok i Mars var Bödeln Frälsaren Observatören, tätt följt av Bombay Baby (recension kommer 4 april). En sak jag var speciellt nöjd med var att jag i Mars lyckades läsa klart några av de trilogier som jag påbörjat, dvs Tegenfalks trilogi om Walter Gröhn och Jonna de Brugge, trilogin om Johanna Bergmans svaghet. Och nu har jag bara den sista delen (Dynastins arvinge) i Igguldens Erövrarserie kvar att läsa.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar