tisdag 2 juli 2013

Månadssammanfattning Juni 2013

Månadssammanfattning Juni 2013

Antal lästa böcker: 14
Antal sidor: 5325
Rec.ex: 6
Antal pocket: 10
Antal storpocket: 1
Antal danskt band: 1
Antal inb.: 2
Köpt: 47
Fått: 0

De lästa böckerna är:

Profetmorden - Mehmet Murat Somer
Världens vinter - Ken Follett
Midvinterblod - Mons Kallentoft
The Age of Miracles - Karen Thompson Walker
Åttio dagar blå - Vina Jackson
Åttio dagar röd - Vina Jackson
Sommardöden - Mons Kallentoft
Lustmordet - Mehmet Murat Somer
Barnmorskan i East End - Jennifer Worth
Jag är med bandet - Pamela Des Barres
Lärarinnan i Villette - Ingrid Hedström
Som Zlatan fast bättre - Niclas Christoffer
Så tuktas en svinpäls - Pia F. Davidson
Askungar - Kristina Ohlsson

Som sagt, när det händer mycket runt omkring så är det läsandet i första hand som får ge vika, och juni var en sådan månad precis som jag  förutspådde i början av månaden. Men, istället släppte jag bromsarna helt på loppisar och köpte fler böcker än jag egentligen borde ha köpt IGEN . Men när man nu hittar sånt som man vill läsa, så må det vara hänt. Det är ju inte precis någon förmögehet jag lagt på böckerna med tanke på att de kostat bara 5-10 kronor/st alt 3 för en tia. Det jag längtar efter nu är det som jag hoppades jag skulle hinna göra i juni, dvs sitta i lugn och ro ute på altan, dricka en mugg gott thé medans jag läser en bra bok.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar