tisdag 17 september 2013

Östersundsbesök


I helgen var det dags att besöka Östersund och medverka på Djurens Dag. Och det slumpade sig så bra att vinnaren i utlottningen, Cattis med Cattis Bokblogg bor så nära Östersund att jag kunde lämna vinsten personligen. Det var jättekul att få träffa en bokbloggare IRL och få se personen bakom bloggen. Jag hade lovat mig själv att ta ett foto på Cattis  men glömde såklart bort det så jag får nöja mig med att lägga in ett foto på själva lokalen där man höll Djurens Dag. Det blev också mycket läsa på resan - Eftersom det var tokhett inne i campinglägenheten vi bodde i så gick det inte att sova och då blev det läsning istället.

2 kommentarer:

  1. Jag hade också bestämt mig för att ta kort på oss tillsammans, men dina söta valpar gjorde att jag totalt glömde bort det. Vi får försöka träffas en annan gång och fixa fotot då. Återigen jättetrevligt att träffas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får vi verkligen göra...men. Jag tar gärna kort på andra, men själv är jag lite allergisk mot at bli fotograferad. T o m min man har fått stränga order att se till att jag inte kommer med i fotona han tar.

      Radera