onsdag 8 januari 2014

Läsglasögon

Det var dags att beställa läsglasögon och senilsnoddar igen. Jag gör av med läsglasögon i rasande fart och är väl inte så glad över att kvaliteten på vissa är så dålig att de går sönder efter en ganska kort tid, men samtidigt känns det som att det inte spelar någon större roll. Köper jag ett par dyrare läsglasögon av väldigt bra kvalitet så får man ofta ett par som är ganska tråkiga utseendemässigt. Istället kan jag köpa ett antal billiga som samtidigt är lite roliga utseendemässigt, färgglada, mönstrade osv och jag köper då fera par och då spelar det ingen roll att de går sönder. De är roliga, jag blir glad av dem så länge de håller och när de går sönder så tar jag bara nästa par. Och det finns hur många ställen som helst på nätet som har roliga, billiga läsglasögon.
Den här gången beställde jag följande från http://www.snyggabrillor.se/



Och så var jag ju tvungen att beställa de, i mitt tycke, allra bästa snörena, snören med gummigrepp





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar