söndag 2 februari 2014

Horoskop

Expressens horoskop för Tvillingarna för morgondagen passar perfekt, tycker jag!

"Du får chans till vila, då dagen kommer att gå i lugnets tecken. Visst är det bra om du unnas skön avkoppling, till exempel i form av en god bok."

Det är inte första gången som man i Expressens horoskop talar om böcker i alla fall för Tvillingarna och det är lite kul. I vanliga fall tror jag inte på horoskop, men den här tar jag på fullaste allvar och inriktar mig på att avkoppling i form av en god bok imorgon!






2 kommentarer:

  1. Jaha, där ser man. Då vet jag vad jag ska göra i dag :) Om det bara inte hade varit för jobbet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker synd om dig som måste iväg till jobbet istället för att ta det lugnt och läsa en bra bok.

      Radera