tisdag 8 juli 2014

Värme

Det är varmt, varmt, varmt! Och hos oss är det t o m så varmt att min uråldriga dator inte riktigt vill hänga med. Det är skönt med ett tätt hus som behåller värmen bra och länge på vintern, men på sommaren är det ett rent h.....e Så just nu kan jag bara ha en på kortare perioder på dagarna och längre perioder på kvällen när det blivit svalare. Alltså kan jag inte heller blogga riktigt så mycket som jag skulle vilja (och behöva). Men förr eller senare blir det nog lite svalare och då får jag ta igen det...






2 kommentarer:

  1. Nog är det varmt alltid. Jag trivs bäst på sena kvällar och nätter just nu. Jag har aldrig varit värmetålig. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är samma för mig, så det är på kvällarna och nätterna jag får n ågonting gjort.

      Radera