fredag 15 augusti 2014

Böcker till sjukling

Jag tycker det är så svårt att plocka ihop böcker åt någon som ligger sjuk. Min bror ligger just nu på sjukhus och där finns ju inte så mycket annat att göra än att läsa. Han har alltid läst böcker men inte i samma omfattning som jag. Och vi har inte riktigt samma smak heller när det gäller böcker. Och när man är sjuk så orkar man inte något alltför tungt eller komplicerat. Jag lyckades i alla fall plocka ihop en hög så får vi se vad han tycker. Jag fick ihop följande


En bluffpilots bekännelse: Thomas Salmes 13 år i himlen av Thomas Salme & Stefan Lövgren
FTL Fuck The Law av Rouzbeh Masarrat Agah
En mot hundra: Jag infiltrerade Hells Angels av Jay Dobyns med Nils Johnson-Shelton
Det du inte såg av Patrik Sjöberg med Markus Lutteman
Jag är wanted alias David Larsson

Så nu är det bara att hoppas att de här blir godkända imorgon när vi ska till sjukan för att hälsa på...


 

1 kommentar: