onsdag 3 september 2014

Omslagsonsdag #56 - Måne

Mina kära husdjur jagade upp mig väldigt tidigt idag så jag har redan varit uppe i ett par timmar, men jag har ännu inte riktigt vaknat eller kommit igång. Så Bokpotatens Omslagsonsdag blir perfekt att pyssla med för att få igång hjärnan. Veckans tema är Måne och det var inte helt lätt. Det fanns inte många månar bland mina omslag, men jag kunde hitta några få i alla fall

 


Min favorit är Storm över högländerna. Vilken tycker du bäst om?




10 kommentarer:

  1. Jag gillar nog "Storm över högländerna" bäst jag också. Faktiskt ser det ut som en bok som jag borde läsa.

    SvaraRadera
  2. "Storm över högländerna" är nog också min favorit. Titeln lockar lite; är sugen på att läsa mer böcker som utspelar sig i Skottland.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skottland är en av favoriterna för mig också.

      Radera
  3. Gillar också Storm över högländerna. Ser ut som bra höstläsning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar som att nästan alla gillar den.

      Radera
  4. Alla omslag är väldigt fina! :)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar Vid fyrtio börjar livet. Enkel och stilren.

    SvaraRadera