onsdag 17 september 2014

Omslagsonsdag #58 - Regnbågens alla färger

Här kommer onsdagens höjdpunkt - Bokpotatens Omslagsonsdag! Den här veckan är temat Renbågens alla färger så jag har plockat fram lite av alla färger. Det roliga var väl att jag först nu märkte hur många av mina omslag på lästa böcker var blå. Man undrar ju om jag på något sätt dras till blå omslag när jag väljer nästa bok att läsa? På slutet tog jag också med omslag där i princip alla färgerna finns med på samma omslag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 














Jag kan inte välja ut en enda favorit, utan det får bli alla Samartins omslag. Vilken vilka gillar du bäst?


2 kommentarer:

  1. Blå bokomslag är oftast väldigt vackra.

    SvaraRadera
  2. Omslaget till Gigolomordet sär så läckert. Sedan gillar jag Jan Mårtensons böcker både invändigt och utvändigt :)

    SvaraRadera