onsdag 12 november 2014

Omslagsonsdag #66 - Hunden efter håren

Dags att delta i Bokpotatens Omslagsonsdag och för en gångs skull kika lite extra på någonting som man kanske inte tittar på noggrannare sen man väl skaffat boken. Temat idag är Hunden efter håren, dvs man väljer vilka snygga omslag man vill.

Det var inte helt lätt att plocka ut omslag till det här temat, det finns ju så otroligt många snygga, söta och speciella omslag, men till slut lyckades jag plocka ut en lagom mängd.


 

 

 

 

 

De de flesta av de här har ju gemensamt är det faktum att de antingen tillhör någon serie eller att det är samma författare till olika böcker, så det är svårt att välja ut en enda som den jag gillar bäst. Och jag klarar inte ens att bestämma mig för en enda serie utan det får bli två, Rebecca Chances böcker med skorna på omslaget och så Laini Taylors böcker Mörk ängel och Blod & stjärnstoft.Egentligen är jag också stormförtjust i omslagen till Mehmet Murat Somers böcker men den här gången får de stå tillbaka för de tidigare nämnda serierna.

Vilken/Vilka gillar du mest?



2 kommentarer:

  1. Jag tycker att Blod & Stjärnstoft är så himla snyggt :)

    SvaraRadera
  2. Rycker att omslagen på översta och nedersta raden är superfina.

    SvaraRadera