onsdag 17 december 2014

Omslagsonsdag #71 - Snyggingar under granen

Eftersom det är onsdag idag så är det dags att kika på lite omslag för att vara med på Bokpotatens Omslagsonsdag. Temat den här gången är Snyggast under granen, dvs bokklappar man fått eller gett alt böcker man önskar i år.

Jag är jättedålig på att komma ihåg vad jag fått i julklapp, men förra året fick jag i alla fall dessa.




Och dessa finns med på önskelistan i år

 


Jag tycker inte någon av mina omslag är sådär uppseendeväckande snygg, men den som jag tycker bäst om är New Yorks gudar. Vilken är din favorit?



2 kommentarer:

  1. Jag tycker väldigt mycket om färgvalet i Gökens rop och kompositionen :) Det är riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Tror nog "Torka inga tårar"-trilogin blir min favorit.

    SvaraRadera