måndag 22 juni 2015

Denna vecka

Jag hade tänkt att skriva det här inlägget redan i går men den planen kraschade rätt så rejält när en sjuk fyrfota familjemedlem blev sämre. Tyvärr har nu vår lilla familj blivit ännu mindre idag - vår älskade Rubel fick somna in idag.


Detta betyder också att hela min läsplanering ändrades direkt - just nu orkar jag definitivt inte med nånting riktigt känslosamt eller tungt. Läsplanering är ju inte min starka sida men faktiskt så lyckades jag ganska bra förra veckan -lyckades läsa fyra av de inplanerade fem böckerna så det är jag nöjd med.

De böcker jag hoppas hinna läsa den här veckan är (Blogger är riktigt jobbig med bilder idag...så texterna strår under bilden, inte bredvid som jag gärna skulle vilja ha det)


Orange is the New Black av Piper Kerman. Är jag snart klar med...


Hemlös av Gail Carriger - boken som fanns på förra veckans planering men som jag inte hann med då.


Byggfirman av Staffan Nordstrand


Juvelskrinet av Jan Mårtenson


Under floden av Staffan Nordstrand

Den första är jag snart klar med så jag hoppas att den här planeringen håller lika bra som förra veckans.




















5 kommentarer:

  1. Nej men så tråkigt. Styrkekram♥

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar! Det gör så vansinnigt ont när de små liven går bort.

    SvaraRadera
  3. Men fy vad hemskt, världens känns så tom och mörk när de lämnar en.

    SvaraRadera