söndag 19 juli 2015

Veckoplanering vecka 30

Vecka 29 gick faktiskt ganska bra, trots att jag inte hann med mer än ca 2,5 av 4 böcker....men den där halva betyder alltså att jag äntligen kommit igång med Alias monster som jag av någon anledning nästan undvikit fram tills nu. Det roliga är att nu när jag äntligen satte tänderna i den så blev jag glatt överraskad (mer om det i recensionen när jag är klar med boken).
Så nu är det då dags att försöka planera lite inför kommande vecka. De böcker jag nu har på listan är





Alias monster av Sue Russell
(har redan läst ungefär halva)










Gökens rop av Robert Galbraith









Jakthundarna av Jørn Lier Horst















Himmelsdalen av Marie Hermanson











Aldermans arvinge av Gabriella Håkansson (lite utanför den egentliga planeringen)











1 kommentar:

  1. Gökens rop är jag gräsligt nyfiken på :) Himmelsdalen läste jag för ett tag sedan och den var ganska annorlunda mot annat jag läst.

    SvaraRadera