måndag 3 augusti 2015

Veckoplanering vecka 32

Igår var det besök på IKEA och lite annat smått och gott att göra så jag hann inte göra veckoplaneringen, alltså får planeringen för v 32 bli idag. Planeringen för vecka 31 rasade ihop redan i början av veckan. Först dök 2 vinstböcker upp i brevlådan och de två ville jag läsa direkt. Sen i slutet på veckan dök det upp ett rec.ex som jag var väldigt nyfiken på. Så även om jag faktiskt läste lite mer än vad jag hade planerat så läste jag alltså helt andra böcker än vad jag hade tänkt.
Men det betyder bara att böckerna jag inte läste nu hamnar på den här veckans planering.



Jakthundarna av Jørn Lier Horst













De kallade mig Ise av Madeleine Krell













Himmelsdalen av Marie Hermanson













Barnmorskan av Katja Kettu









Nu vet jag att det lär komma ett par rec.ex i alla fall här i början/mitten på augusti så det ska bli spännande att se hur det länge det fungerar med den här planeringen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar