fredag 20 november 2015

Helgläsning

Min man har blivit sjukskriven och är alltså hemma den här helgen, vilket betyder att vi nog kommer att göra en del sådant som vi annars inte hade hunnit med. Alltså lär jag få nalla tid från läsandet. Men det må vara hänt, det är ju faktiskt trevligt att också kunna umgås lite.

I vilket fall som helst så lär det ju ändå bli en del läst och då har jag tänkt mig följande




Döden som diktator av Mark Greaney
(är jag faktiskt nästan klar med!)









Och efter den här tredje tegelstenen måste jag ha nånting lite tunnare, annars storknar jag. Så det får bli




Allt som glimmar av Terese Marvelin











Bli som folk av Stina Stoor









Även om det antalsmässigt kanske ser mycket ut så tror jag ändå att jag lär hinna med dessa eftersom två av tre är rätt så tunna böcker och den enda tegelstenen redan är nästan färdigläst.

Vad ska du läsa i helgen?



















1 kommentar: