söndag 22 november 2015

Veckoplanering vecka 48

Planeringen för vecka 47 fungerade märkligt nog överraskande bra och hade vi inte gjort den där lilla åkturen till Gävle (som ju ändå tog en stor del av lördagen, dvs tid som jag kunde ha suttit och läst), så hade jag nog klarat planeringen i princip till 100%. Nu blev det bara nästan, men det är jag faktiskt väldigt nöjd med och tycker det ska bli oerhört spännande att se om jag lyckas planera lika bra för kommande vecka, eller rättare sagt om jag lyckas läsa lika mycket som jag gjorde vecka 47.

Böcker för vecka 48 blir alltså




Bli som folk av Stina Stoor
(Har jag redan börjat på och den är jag nog klar med i natt)











Allt som glimmar av Terese Marvelin









Hälsning från de döda av Stuart Marvelin











Och nu håller jag tummarna för att den här planeringen också håller eller kanske läsandet går t o m bättre än planerat så jag kan börja på




Käraste Herman: Rasbiologen Herman Lundborgs gåta av Maja Hagerman









Jag kan ju hoppas att allt går bra för äntligen börjar det kännas som att rec.ex-högen börjat minska lite...och det känns skönt!

Hur ser din läsning för vecka 48 ut?








2 kommentarer:

  1. Allt som glimmar är verkligen en feel.good roman :)

    SvaraRadera
  2. Har också tänkt läsa Allt som glimmar i veckan som kommer :)

    SvaraRadera