fredag 4 december 2015

Bokbloggsfrågan

Barnboksbloggen har gjort en egen variant av Bokbloggsjerkan som hon kallar för Bokbloggsfrågan. Jag hade helt missat att frågan kommer upp på måndagar, men egentligen är det inte så konstigt eftersom jag haft fullt upp den här veckan. Men bättre sent än aldrig! Veckans Bokbloggsfråga lyder

På vilket sätt uppmärksammar du julen i din blogg? Julpyntar du bloggen? Bloggar du om julböcker och julklappstips? Eller kanske fixar du en egen bloggadventskalender? Och som bonusfråga: Vilka är dina allra bästa julböcker? 

--------------------------

Jag är definitivt ingen julmänniska varken när det gäller bloggen eller hemmet. Så jag uppmärksammar nog inte julen speciellt på bloggen förutom genom att vara med på diverse utmaningar, utlottningar osv. Sen blir det såklart en julhälsning på julafton. Men utöver det så uppmärksammas inte julen på bloggen på något speciellt sätt..

Allra bästa julböcker?
Nja, som sagt så är jag ingen julmänniska utan skulle helst hoppa över den här helgen helt och hållet förutom den extra ledighet som nära och kära får från jobbet. Men i år har jag faktiskt köpt en bok med lite jultema för den har jag velat ha ända sen jag såg den för första gången. Och det är Tomtar av Will Huygen & Rien Poortvliet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar