måndag 7 december 2015

#bokhorajulutmaning dag 7


7. Mina bästa bokkompisar (påhittade eller på  riktigt)

Det blir ett ganska enkelt svar här med några av mina bästa, riktiga bokkompisar

Först och främst är det min man och min bror (båda vägrar att vara med på bild) som båda läser en del och som alltid är redo att sitta och prata om böcker och tipsa om böcker som de tycker om. Min man är också ett under av tålamod eftersom han orkar följa mig in hos diverse bokhandlare, loppisar och second-hand för att leta rätt på böcker som jag vill ha.


Sen är det mina underbara katter som håller mig sällskap när jag sitter och läser. 


Bokhoras julutmaning med ett inlägg om dagen fram till nyårsafton. 


1 kommentar:

  1. bokkompisar är dom bästa :) köpa böcker på secondhand är det bästa, då kan man köpa mycket fler böcker haha, kram

    SvaraRadera