fredag 4 december 2015

Helgläsning

Förhoppningsvis får jag ordentligt med tid för läsning den här helgen, vi har nämligen ingenting speciellt inplanerat. Min man ska tillbaka till jobbet på måndag efter att ha varit sjukskriven i ett par veckor, så han ska försöka vila ordentligt under helgen.

För tillfället har jag faktiskt tre böcker på gång samtidigt.

Dagtid växlar jag mellan




Familjerna på Cavendon Hall av Barbara Taylor Bradford








och





Käraste Herman av Maja Hagerman







Käraste Herman är intressant men så tungläst att jag inte klarar av att läsa mer än en bit i taget och måste ha nånting lättare att läsa emellan

Som sängläsning har jag fortfarande






Budbäraren av Fred Vargas









De här lär räcka den här helgen för jag blir nog inte klar med någon av dem.

Vad ska du läsa i helgen?










1 kommentar: