tisdag 22 december 2015

Veckans bokbloggsfråga vecka 52

Dags för Veckans bokbloggsfråga som anordnas av Barnboksbloggen. Den här veckan vill hon ha svar på följande fråga

Finns det några bokbloggar som du följer slaviskt och inte missar ett enda inlägg ifrån? Finns det några bokbloggare som du vill lyfta fram lite extra och få fler att upptäcka denna vecka?  

---------------------







Nja, det finns ju bloggar som jag följer genom Bloglovin, FB och/eller Twitter och då får jag nog se i alla fall de flesta inläggen från dem. Och de flesta av de bloggarna finns i länklistan här på min blogg så där kan man gå in och kika in hos  andra bloggare. Nu är den listan inte riktigt up-to-date just nu och den måste uppdateras, jag har bara inte hunnit med det ännu. Men jag har bestämt att äntligen ta tag i det nu under julhelgerna. 








5 kommentarer:

  1. Det finns jättemånga bloggar jag följer, men jag kan nog inte säga att det är slaviskt för någon av dem :)

    SvaraRadera
  2. Jag har många sparade under favoriter och försöker kolla in på de flesta varje dag :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror det får bli ett julprojekt här också faktiskt!

    SvaraRadera
  4. Jag har också många sparade som favoriter, men det blir sporadiska besök.

    SvaraRadera