torsdag 31 december 2015

Veckans bokbloggsfråga vecka 53

Nyårsafton och jag har äntligen lite tid för mig själv. Min man har gått och lagt sig eftersom han ska upp väldigt tidigt (ca 04.00) för att jobba imorgon bitti. Nyårsmiddagen är alltså både lagad och äten. Alltså har jag tid över att göra sånt jag inte hunnit med under veckan och det inbegriper då Veckans Bokbloggsfråga som anordnas av Barnboksbloggen. Den här gången vill hon veta

Har du några speciella mål/planer för 2016 för din blogg och för din läsning? Vad var det bästa från 2015 som du tar med dig in i 2016?

------------------


Precis som för 2015 så är mitt mål att uppdatera bloggen och speciellt länkarna. Jag har kommit en liten bit på väg men mycket återstår. Men jag har gett mig den på att nu ska det bli av, ÄNTLIGEN!

När det gäller läsningen så försöker jag faktiskt att inte ha några större planer förutom att försöka minska antalet olästa böcker på olika sätt, dvs läsa fler hyllvärmare, göra mig av med fler lästa böcker osv osv...

Det bästa från 2015 är nog att jag insåg att jag igen höll på att snöa in mig totalt på EN sak, dvs läsandet, och att jag behövde bryta av och hålla på med annat också för att få lite balans i tillvaron. Och det är vad jag kommer att fortsätta med...


5 kommentarer:

  1. Nog såg jag att du ändrat på bloggen alltid, studsade till ordentligt :)

    Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas på att kunna ändra lite till och äntligen få allt uppdaterat också! Gott Nytt år till dig också!

      Radera
  2. Verkar som det är många som vill bli av med lite hyllvärmare under 2016 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar vara en gemsam "sjuka" för bokbloggare!

      Radera
  3. Kul med författarhemsidor också på bloggen!

    SvaraRadera