söndag 6 december 2015

Veckoplanering vecka 50

Planeringen för vecka 49 fungerade inte alls. Till stor del berodde det nog på att Käraste Herman visade sig vara betydligt mer tungläst än vad jag hade trott så istället för att läsa den rakt av har jag fått varva lite med annan läsning för att orka med. Så de böckerna står fortfarande kvar på planeringen, men förhoppningsvis blir jag klar med dem den här veckan.
Det jag tänkt att läsa under vecka 50 är




Käraste Herman av Maja Hagerman
(Har hittills läst ungefär halva boken och hoppas läsa klart under den här veckan)








Familjerna på Cavendon Hall av Barbara Taylor Bradford
(Hunnit läsa ungefär halva och lär bli klar den här veckan)













Lex duplex av Staffan Gullsby








Och om jag hinner och orkar så skulle jag vilja börja med




Kvinnorna på Cavendon Hall av Barbara Taylor Bradford








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar