tisdag 2 februari 2016

Månadssammanfattning - Januari 2016



Månadssammanfattning - Januari 2016

Antal lästa böcker:11
Antal lästa noveller:0
Antal häften: 0
Totalt antal sidor: 3661
Inbundet: 5
Kartonnage: 2
Danskt band: 0
Häftad:1
Storpocket:0
Pocket: 2
Excess: 0
E-bok: 1
Lästa rec.ex: 3
Lästa hyllvärmare: 8
Köpt: 1
Fått: 5

Böckerna jag läst i januari är

Lotus blues - Kristina Ohlsson
Vinterns goda ting - Anna & Fanny Bergenström
Saknar dig - Harlan Coben
Lycke - Mikaela Bley
Mitt Balkan - Jovan Radomir
Mördaren i Marais - Claude Izner
Det eviga folket är inte rädda - Shani Boianjiu
Hudhunger - Katerina Janouch
Fröken Viljas ena och andra sida - Anne Fållsten
Etthundra mil - Jojo Moyes
En av oss - Åsne Seierstad

Januari var ganska bra, speciellt med tanke på hur mycket annat jag hade att göra som jag faktiskt hann med ganska skapligt. Det var faktiskt värre med att recensionsskrivandet, nu ligger jag efter igen. Men nåja, jag hoppas på att hinna ikapp inom kort med det också. Jag är också nöjd med att det blev en relativt bra blandning av böcker, det som jag lite kan sukta efter just nu är faktiskt romance.

Än så länge känns det som att februari nog också kan bli bra, men sådant kan ju också ändra sig snabbt, än är vi ju bara ett par dagar in i månaden. Men hoppas kan man ju och jag har ju ändå börjat den här månaden med ett par bra böcker.



2 kommentarer:

  1. Toppenbra ju, jag är så himla trött så jag somnar med boken.

    SvaraRadera
  2. Att läsa bra böcker är nog det viktigaste för att hålla ett bra tempo i läsningen :)

    SvaraRadera