söndag 12 juni 2016

Veckoplanering vecka 24




Det har varit en lugn dag idag förutom att min man hållit på med att klippa gräs och så har vi planerat lite för trädgården.
Jag tycker pioner är så vackra och när vi flyttade in här fick vi en pion i present av min svärmor och eftersom den nu vuxit sig stor och vacker så är det nog dags att skaffa fler.




Mrn nu är det dags att planera läsandet för vecka 24. Kan inte påstå att läsandet under vecka 23 gick toppenbra, men det gick i alla fall bättre än vad jag hade väntat mig. Men det blev inte precis mycket läst i helgen istället
Jag tänker inte planera mycket just nu eftersom det ändå är så mycket som händer att jag just nu inte riktigt vet hur mycket jag hinner läsa.
Det jag tänkt läsa är







Maestra av L.S. Hilton


Mambo i Chinatown av Jean Kwok


Vad har du tänkt dig att läsa i veckan?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar