fredag 15 juli 2016

Dag 3 Nellons läs-a-lot - #läsalotsommar16

Grått och tråkigt väder idag igen, men det betyder ju bara att det blir mer läst i o m att jag verkligen inte vill gå ut för att fixa lite i trädgården. Det tråkigaste är nämligen att jag numera är så frusen att när det är 18-19 grader som idag så måste jag sätta på mig tjock tröja för att hålla mig någorlunda varm.Men enligt prognoserna så ska det bli lite varmare i helgen så då kanske jag vågar mig ut för att rensa lite i rabatterna igen.

Men nu till det viktiga, dvs summering av tredje dagen i Nellons läs-a-lot . Jag läste


I köket





63 sidor ur Den sista kejsarinnan av Jung Chang

I sovrummet





80 sidor ur Min syster av Rosamund Lupton (recension kommer imorgon)
Och därmed har jag läst klart Min syster och ska börja på Granne med döden av Alex Marwood






2016-07-14 TOTALT = 143 sidor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar