måndag 18 juli 2016

Dag 6 Nellons läs-a-lot - #läsalotsommar16

Idag har jag varit uppe rent ut sagt "svintidigt". Första gången gick jag bara upp en liten vända på toa, men kom underfund med att det nog var bäst att gå och lägga sig igen eftersom klockan bara var 04.30. Men kl 05.30 klarade jag inte längre att ligga kvar i sängen, och gick upp och stannade uppe. Där ser man vad som händer de gånger jag för en gångs skull går och lägger mig vid "vettig" tidpunkt (dvs före midnatt), jag tror jag återgår till mina vanliga vanor och lägger mig först någon gång vid 03.00 - 04.00. Men eftersom jag varit uppe så tidigt och hunnit med en del så börjar det nu kännas som att det kanske vore idé att ta en liten tupplur. Men innan jag gör det så är det dags för en uppdatering när det gäller läs-a-loten.


Sammanfattningen av sjätte dagen i Nellons läs-a-lot





262 sidor ur Snövit ska dö av Nele Neuhaus
Och därmed är den utläst och jag kan gå vidare till nästa bok









16 sidor ur Granne med döden av Alex Marwood










2016-07-17 TOTALT = 278 sidor
Totalt utlästa böcker = 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar