fredag 29 juli 2016

Helgläsning

Efter att ha först gått runt på IKEA och sen lite andra butiker är jag rätt så mör just nu. Som tur är så behöver vi inte laga middag idag, vi åt en så rejäl lunch på Taco Bar att både min man och jag fortfarande är så mätta att vi inte skulle orka trycka ner en enda bit till. Alltså tänkte jag lägga mig i soffan och vila ett litet tag och ev titta lite på TV. Men först ska det planeras för helgens läsning. Vad jag ska läsa behöver jag knappt planera för, eftersom rec. exen har förtur så blir det





Kakelugnsmordet av Lars Ohlson
(Började jag på igår kväll)













Kärleken kommer och kärleken går av Stefan Åberg








Och om jag mot förmodan skulle hinna läsa klart de här båda så får jag bara plocka fram nånting som känns rätt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar