fredag 23 september 2016

Helgläsning

Idag är det kallt, bara 12,7 grader ute och det känns som om det inte var mycket varmare inomhus eftersom jag varit tvungen att ha ytterdörren på glänt ett tag så att katterna fått vara ute. Men nu har jag fått in båda och stängt dörren så snart ska det väl bli lite varmare här inne.
Jag får försöka få upp värmen genom att planera läsningen för den här helgen. Läsandet har gått bra hela veckan och jag hoppas att det fortsätter på samma sätt i helgen. Visserligen har vi lite inplanerade aktiviteter men ingenting som ska ta speciellt lång tid så jag hoppas jag hinner läsa mycket.

Det jag tänkt läsa är





100 lyckliga dagar av Fausto Brizzi
(har redan läst ungefär halva)












Ett bräckligt liv av Göran Redin









Och jag hoppas i alla fall hinna börja på






Vänd dig inte om av Tove Alsterdal


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar