fredag 30 september 2016

Helgläsning

Så är det dags att planera för helgen igen. Det ska bli spännande att se hur det blir med lästid den här helgen för nu har vi faktiskt lite att göra inplanerat. Lördagen går nog åt till det vanliga hushållsarbetet och kanske kan vi äntligen få iväg den där värderingsförfrågan som borde ha gjorts förra helgen men som vi då inte hann med. Sen har vi pratat lite löst om att besöka Mickelsmässmarknaden i Örsundsbro på söndagen. Det är ju så kul att gå på marknader och det är rätt så länge sen vi varit på någon.
Men det var läsplanering jag skulle göra nu...

---------------

I helgen tänkte jag läsa




Ända in i märgen av Annika Taesler
(blir jag nog klar med idag)














Jag vet var du bor av Claire Kendal











Ett bräckligt liv av Göran Redin









Sen får man, som sagt, se hur mycket jag egentligen hinner med.

Vad har du tänkt läsa i helgen?









1 kommentar: