onsdag 14 september 2016

Veckans bokbloggsfråga vecka 37

Idag fyller maken år så då bjöds det på Budapeststubbe till efterrätt och det betyder att jag är helt enkelt proppmätt. Men innan jag stupar ner i soffan för att vila på maten och slötitta på TV så måste jag ju delta i Veckans bokbloggsfråga som anordnas av Barnboksbloggen. Den här veckan vill hon veta

Vilken bok ser du mest fram emot att läsa bland höstens kommande böcker? Eller läser du någon serie där du ser fram extra mycket emot nästa del? Eller har du någon favoritförfattare där du knappt kan vänta tills hen släpper en ny bok? 

-------------------

Mitt svar skulle kunna bli hur långt som helst för det finns en hel massa böcker jag ser fram emot den här hösten, men jag väljer ut en  så får det räcka med den denna gång. Det är inte lätt att välja men jag tar en som jag tror/hoppas kommer att vara speciell.






Julia av Otto de Kat (titeln är länkad till förlagets sida om boken)







Jag läste hans Besked från Berlin  (titeln är länkad till recensionen)och tyckte väldigt mycket om den så nu vill jag se om Julia är av samma kaliber

6 kommentarer:

  1. Har inte hört talas om boken tidigare, men den låter intressant! Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. Tror den boken fladdrade förbi när jag gick igenom boksläpp i oktober. Budapeststubbe är den godaste "tårta" jag vet :)

    SvaraRadera
  3. Intressant att få ta del av någon bok som man själv inte spanat in :)

    SvaraRadera
  4. Kul att få tips om en bok som jag inte hade koll på!

    SvaraRadera
  5. den här hade jag missat! verkar intressant

    SvaraRadera