fredag 11 november 2016

Helgläsning

Veckans läsning har gått ganska bra, tycker jag. Värre är det med skrivandet, just nu ligger jag lite smått efter på den fronten. Så i helgen ska jag försöka "jobba" ikapp så att jag slipper känna mig stressad över böcker som ligger och väntar på att bli skrivna om. Och så ska jag såklart läsa, läsa och läsa lite till.
Den här helgen ska vi inte iväg någonstans och inte får vi besök heller (som det ser ut nu) så jag kan helhjärtat koncentrera mig på läsa. Hoppas jag i alla fall, men det vet man ju hur det brukar gå, dvs nånting oväntat händer och så är det bara att glömma vad man planerat.

Det jag tänkt läsa i helgen är





Arktis: Liv i en värld av is och snö av Felix Heintzenberg & Ole Jørgen Liodden
Den här boken skulle jag kunna suga på hur länge som helst, men snart är jag tyvärr klar med den. Jag får nog ta och läsa om den senare.












De fångade av Karin Slaughter













Julia av Otto de Kat






1 kommentar: