torsdag 3 november 2016

Månadens bästa bok - oktober 2016




Och så är det dags att utse oktobers bästa bok i Mias utmaning Månadens bästa bok Vissa månader har det varit svårt att välja en, mest för att jag läst alldeles för många jättebra böcker. Men i oktober råder ingen tvekan, det finns bara en bok som kan komma ifråga och självklart är det sista boken jag läste den månaden, nämligen



Hot över Östersjön av Mark Greaney (titeln är länkad till recensionen och där finns mer info om boken) Det var inte så lite läskigt att läsa den här boken för samtidigt som jag läste den så stod det om nästan samma saker i tidningarna, dvs det som händer i boken är alltför likt det som händer i verkligheten just nu.







4 kommentarer:

  1. Avgjort! Den vill jag absolut läsa. :)

    SvaraRadera
  2. Jag börjar ju känna mig manad att ta tag i den där Clancy-boken jag har stående...

    SvaraRadera