söndag 6 november 2016

Veckoplanering vecka 45

Planeringen för vecka 44 fungerade riktigt bra och jag hann med utan att behöva stressa. Nu är det alltså dags att planera för kommande vecka och försöka se till att jag håller ungefär samma tempo. Viktigast av allt - se till att blanda genréer på ett bra sätt så att jag inte ledsnar.
Som det ser ut nu så borde jag kunna få ganska bra med lästid i veckan. Vi har ingenting speciellt inplanerat så dyker det inte upp något oförutsett s borde jag hinna med en hel del. Men man ska nog inte hoppas på för mycket...sånt brukar straffa sig

Det jag tänkt läsa den här veckan är







Arktis: Liv i en värld av is och snö av Felix Heintzenberg & Ole Jørgen Liodden














Äventyr för ensamma hjärtan: Destination Thailand av Katy Colins















Julia av Otto de Kat





Det får nog räcka med de tre i planeringen. Då blir det en glad överraskning om jag hinner med mer.

Vad ska du läsa i veckan?



1 kommentar: