fredag 16 december 2016

Helgläsning

Nu har vi ätit middag och det är snart dags att lägga sig i soffan och slötitta lite på TV, men innan dess tänkte jag planera för läsningen den här helgen.
Som det ser ut nu så kan det nog bli ganska ordentligt med lästid under helgen i och med att det mesta inför julhelgerna redan är klart. Vi har varit riktigt duktiga med att nästa allt mat som går att göra i förväg är färdigt, det mesta som behöver handlas finns i skåpena och det lilla vi pyntar är fixat. Det som återstår nu är i princip att städa lite (det mesta av det är faktiskt också färdigt)och sånt däör småpyssel som inte gåer att fixa i förväg. Så det känns nu riktigt bra och vi ser verkligen fram emot julhelgerna.

Men nu är det den här helgen som gäller, eller rättare sagt läsplaneringen för den här helgen.
Jag har ett par sidor kvar i boken jag läser just nu så den boken tar jag inte ens med i planeringen. De böcker jag tänkt ta itu med den här helgen är




Denzel av Christina Herrström
















Med lysande utsikter av Annika Arslan Waltersson








Och om läsandet går bra så hoppas jag hinna börja på





Med Albert i baksätet av Homer Hickam



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar