fredag 13 januari 2017

Helgläsning

Nu när det mesta fallit på plats så känns det som att jag kommit igång och fått upp farten, både när det gäller läsandet och recensionerna. Läsandet har i och för sig gått ganska bra hela tiden, men det har varit värre med skrivandet. Jag har haft så mycket annat i huvudet ett tag nu att det inte riktigt fått plats den koncentrationen som behövs när man skriver recensioner. Men jag håller redan på och försöker komma ikapp och jag hoppas jag hinner med mycket i helgen.

Men nu är det helgplaneringen av läsandet som gäller. Det jag tänkt läsa i helgen är






Denzel av Christina Herrström
(har jag redan börjat på)










Över frusen älv av Theréze Ingmarson
(har jag faktiskt också börjat på)










Narr på nocken av Stieg Trenter
Eller någon av de andra som jag har lagt upp i 3x3-utmaningen.








Vad ska du läsa i helgen?








1 kommentar: