fredag 27 januari 2017

Helgläsning

Veckan har gått, det är fredag igen och jag undrar vart dagarna tog vägen? Jag tycker jag fått en del gjort den här veckan så det är jag ganska nöjd med så nu är det bara att fortsätta i samma stil.
Och eftersom det är fredag så är det också dags att planera för helgens läsning. Förhoppningsvis får jag ordentligt med lästid i helgen och då är det bara att läslusten håller i sig vilket jag inte  haft några problem med den senaste tiden och det är inte ändra sig den här helgen heller.
Jag har kommit en bit på väg med att jobba i kapp med recensionerna och jag börjar sakta närma mig, men det gäller nu att även den sista lilla högen blir avverkad. Och den här helgen har jag occkså tänkt mig att jobba lite med bloggen - det ska fixas med länkar och göras en del annat småplock som jag under januari inte riktigt varken hunnit eller orkat med.

Under den här helgen har jag i alla fall tänkt mig att läsa






En brasiliansk med svans av Eva Rosengren
Den här började jag med i veckan, men så råkade jag "bara kika" i en anan bok och fastnade med den så den här får jag ta itu med nu i helgen istället.











Parfymsamlaren av Kathleen Tessaro









Det får nog räcka med att planera in de här två, hinner jag sen mer så är det ju bara ett plus...

Vad ska du läsa i helgen?
















1 kommentar: