söndag 8 januari 2017

Veckoplanering vecka 2

Nu har vi ätit söndagsmiddag och snart  sjunker jag ner i soffan och ligger matkoma i ett par timmar. Men först måste jag göra veckoplaneringen för kommande vecka. Det är ju dags att återgå till de normala rutinerna och där ingår veckoplaneringen.

Kommande vecka bör det finnas rejält med lästid, vi har inte mycket annat inplanerat. I slutet på veckan ska jag på mitt överraskningsläkarbesök, och går det bra så lär jag vara så avslappnad att läsandet går som på räls.


Det jag tänkt läsa är







Brevbärarens sista möte av Dan Fränkel
(läser jag nu och lär bli klar ikväll)











Främlingen av Harlan Coben













Begär mörk kärlek av Helen Lindholm










Denzel av Christina Herrström









Samtidigt måste jag nu komma ikapp med recensionerna så jag kan göra en omstart och sen försöka hålla recensionshögen till ett minimum.

Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar