söndag 22 januari 2017

Veckoplanering vecka 4

Det var inte kul att vakna dunderförkyld i morse, men tyvärr var det väntat. Maken kom hem förkyld i veckan så det var bara en tidsfråga när jag skulle börja snora. Och som grädde på moset så var vi på ICAs rabattkväll i torsdags och det var ånga där som gick omkring och snorade och nös. Så nu är det min tur då. I o m att vi hade middagsbesök igår och nu den här förkylningen så har inte läsningen gått så bra som jag hade hoppats. Enda fördelen är nog att just nu orkar jag inte med något annat än att sitta och läsa så kanske det blir mer läst i alla fall i början på veckan.

Kommande vecka har jag tänkt mig att läsa






Den smala vägen mot norr av Richard Flanagan
Jag hade hoppats på att bli klar med den här under helgen men nu blev det inte så. Men jag har inte så mycket kvar nuså snart kan jag fortsätta med något annat










En brasiliansk med svans av Eva Rosengren













Det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan









Det blir nog ganska bra med dem här, speciellt när jag kan börja med de lite lättsammare böckerna.


Vad har du tänkt dig att läsa i veckan?










1 kommentar:

  1. Krya på dig! I veckan fortsätter jag med Flickorna och sedan blir det Hustrun. Har inte hunnit läsa så mycket den här helgen som jag hade hoppats. Det blev ett besök till svärfar på middag igår och idag kom svärmor på besök och sedan blev det massa städande.

    SvaraRadera