fredag 17 februari 2017

Helgläsning

Maken har kommit hem nu, katterna och illrarna har fått mat och vi har börjat laga vår middag. Då passar jag på att lämna maken ensam i köket med middagsbestyren och istället planera helgläsningen lite.

Det ser ut som att jag får rejält med lästid i helgen och det behövs, nästa helg kommer jag troligtvis inte ha nästan någon lästid alls så det är nog bra om jag kan minska läsahögen lite under den här helgen.
Bokrean startar ju i veckan och resultatet brukar bli att antalet olästa böcker här hemma skjuter i höjden, så även pga det är det nog bra att minska lite på den "akuta" läsahögen och trängseln i bokhyllorna.

Det jag tänkt läsa i helgen är








Köpenhamn bakom portarna av Isabel Andersson






Aldrig näcken av Stieg Trenter


Lögnaren av Nora Roberts




Vd har du tänkt dig att läsa i helgen?






2 kommentarer:

  1. Mysiga läsplaner. :) jag läser en bok av Sara Waters som heter Fingersmith som är jättebra. Så kommer nog fortsätta på den under helgen :)

    SvaraRadera