fredag 3 mars 2017

Helgläsning

Jag förstår inte riktigt vart veckorna tar vägen. Jag tyckte det nyss var fredag och jag gjorde en helgplanering och helt plötsligt är det dags igen. Nu har jag ju hunnit med en hel del under den här veckan men ändå - just nu går tiden nästan lite för snabbt.Den här helgen har vi faktiskt tänkt oss att stanna hemma och få undan lite pappersarbete som blivit liggande och så blir det såklart allt det där vanliga, t ex tvätta, städa osv. Imorgon har jag tänkt mig en runda till på bokrean och den här gången blir det då en annan Akademibokhandel (som ska ha specialsortimentet) inne i Uppsala och så ICA Gnista - vem vet, det kanske dyker upp något intressant på de ställena.

Nu är det i alla fall dags att planers för helgens läsning. Med lite tur så får jag tillräckligt med lästid för att hinna med någon bok i alla fall.
Det jag tänkt läsa är






Liv eller död av Michael Robotham
Har jag redan börjat läsa och har hunnit med ca 1/3















Berättelsens ängel av Jakob Sverker












Eld i håg av Stieg Trenter









Den här planeringen känns som fullt genomförbar med tanke på att jag redan läst en del av den tjockaste boken så nu är det bara att hålla tummarna.

Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar