fredag 10 mars 2017

Rea på rean

Jag fick mail om att Akademibokhandeln redan hade rea på rean med 50% på reapriserna och det kan man ju bara inte hoppa över. Alltså åkte vi iväg till den bra butiken idag, dvs den som har ett bra sortiment. Jag borde ju inte köpa fler böcker, men när de bara kostar ca 35-45 kronor per styck så tycker jag det ändå är rätt så OK. Och den här gången är ordningen återställd, jag köpte fler böcker än maken.



Mina fynd

Leona:Tärningen är kastad av Jenny Rogneby
Döda talar inte av Eva Dolan
En tillfällig lösning av Denise Rudberg & Hugo Rehnberg
Alla dessa vackra nederlag av Jess Walter
Arvet efter dig av Jojo Moyes
En förtrollad ö av Nora Roberts
Öppnas i händelse av min död av Liane Moriarty
I vargavinterns land av Cecilia Ekbäck

Makens fynd

Churchills elitsoldater av Ross Kemp
Hitlers okända soldater av Rolf-Dieter Müller
Kejsarens förintelse av David Olusoga & Casper W Erichsen








2 kommentarer:

  1. Jag tror att jag kanske är sjuk för jag köpte bara en bok på rean-på-rean igår och det var nära att jag inte ens köpte den... Det värsta var nog att jag egentligen inte hade någon önskan att köpa fler böcker. Usch.

    SvaraRadera
  2. I vargavinters land är bra :)

    SvaraRadera