söndag 12 mars 2017

Veckoplanering vecka 11

Det gick bra med planeringen för vecka 10, jag lyckades visst räkna ut ganska bra vad jag skulle hinna och vilja att läsa den veckan. Nu gäller det då kommande vecka, vecka 11 och det blir spännande att se om jag lyckas lika bra för den veckan. Jag borde ha ganska gott om lästid också i och med att vi än så länge inte har något speciellt inplanerat för veckan. Inte nog med det, kommande helgen har vi tänkt ha som städ- och hemmahelg och då brukar det ju bli gott om tid för läsningen.

Det jag tänkt läsa är









Hundra omistliga ting av Lucy Dillon
(läser jag just nu)












Heidenstams misstag av Jakob Sverker














Dödlig besatthet av Nora Roberts












Äventyrliga hjärtan av Jakob Sverker










Det där tror jag är lagom mängd och lagom blandning för den här veckan.

Vad ska du läsa i veckan?











1 kommentar: