söndag 26 mars 2017

Veckoplanering vecka 13

Läsandet under den gångna veckan har gått bra. Det blev inte exakt de böcker jag hade tänkt att läsa men det blev i alla fall lika många. Och eftersom läslusten håller i sig så är det bara att köra på. Recensionerna är jag ju i kapp med och hittills har det gått bra att hålla jämna steg med läsandet, så det får man ju hoppas också håller i sig. Vi har ingenting speciellt inplanerat för den här veckan så förhoppningsvis får jag ordentligt med lästid.  Men azllt hänger som vanligt på att ingenting oförutsett inträffar, vilket det ju brukar göra. Men planer är bara planer och kan ändras vid behov så det här ska nog funka på ett eller annat sätt



Det jag tänkt läsa är







Någonstans brister himlen av Erika Olofsson Liljedahl
(har jag redan börjat på)












Skam av Robert Warholm














Det havet gömde av Cecilia Lindblad










Det skulle vara som grädde på moset om jag skulle hinna med någon mer, men det vågar jag ännu inte planera för.

Vad ska du läsa under veckan?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar