fredag 28 april 2017

Bokbloggsjerka 28 april - 1 maj

Än så länge är det ljust (inte riktigt soligt) ute, det blåser inte alltför mycket och är inte så svinkallt som det varit i ett antal dagar. Och det här funkar även om jag skulle önska att det blev lite varmare också. Nu hoppas jag bara att vädret inte urartar under eftermiddagen så det blir regn och rusk igen för nu behöver jag verkligen värme och solljus.

Jag har börjat fredagen med att hälla i mig ett antal muggar med te och känner att det nu är dags att göra något lite mer produktivt , alltså hoppar jag på Annikas Bokbloggsjerka. Den här gången frågar hon


Vilket bokförlag ligger dig varmast om hjärtat och varför?

-----------

Det här är en sådan där fråga som för mig är helt omöjlig att svara på. Det är omöjligt att välja ett enda förlag, alla har de något som talar för dem
Eftersom jag inte är nischad utan  läser nästan alla typer av böcker så är det inte bara ett förlag som har böcker som fungerar för mig, alla har något. De personer jag varit i kontakt med hos de olika förlagen har alla varit väldigt trevliga och tillmötesgående så där finns inte heller någon skillnad.

Det finns alltså hittills ingen som jag kan sätta ensam i topp utan hittills ligger alla förlagen på delad första plats.


12 kommentarer:

  1. Jag har några favorit förlag en så där 11 stycken ;) Att välja ut ett är omöjligt!

    SvaraRadera
  2. Det är onekligen svårt att bara välja ett :)

    SvaraRadera
  3. Jag gav också ett "ickesvar" men av en helt annan anledning ^^;

    SvaraRadera
  4. Det blev nog ett slags "ickesvar" hos mig också,då jag inte tänker så mycket på förlag i samband med val av böcker som jag vill läsa och lyssna på. Men det blev lite exempel på förlag som jag läst/lyssnat på böcker från. ;)

    SvaraRadera
  5. Jag har en favorit, men inte för att jag läser flest böcker från det förlaget utan för att deras böcker alltid gör avtryck hos mig.

    SvaraRadera
  6. Visst är det svårt att bara välja en enda! Finns ju så många bra förlag ju =)

    SvaraRadera
  7. Man kan inte bara välja ett förlag :)

    SvaraRadera
  8. Finns många fina förlag med bra utgivning.

    SvaraRadera
  9. Omöjligt att välja en när intressen är många, och böckerna står ju i fokus då, inte förlagen.

    SvaraRadera
  10. Verkligen svårt att välja ut ett enda förlag.

    SvaraRadera