söndag 2 april 2017

Det hickar till...




Jag började redan slappna av lite och hoppades på att allt nu skulle funka som det ska. Såklart fick jag direkt en påminnelse om att inte slappna av för mycket...Efter att nätkopplingen fungerat som den ska i nästan ett helt dygn så la den helt plötsligt av igen. Jag blir så trött! Och så fruktansvärt less på det här eländet! Nu är i alla fall nätkopplingen för datorn igång igen (att det håller hädanefter vågar jag inte längre lita på). Jag bara längtar till den dagen i sommar då man dragit fiber hit och trycker på knappen så att vi har fiberuppkoppling. Då kanske jag inte behöver få andnöd varje gång jag startar datorn eftersom man aldrig vet om man kommer att kunna få ut det man tänkt sig.
En sak vet jag i alla fall...Den dagen vi har fiberuppkoppling och kan välja leverantör så åker Telia fetbort! Aldrig mer så länge vi har något annat som vi kan välja.



2 kommentarer:

  1. Teknik ska bara funka! Hoppas nu att det håller så att du kan ägna åt viktiga saker som att läsa (och blogga) :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med! Läsa gör jag men bloggandet går inget vidare just nu pga nätstrulet.

      Radera