fredag 7 april 2017

Helgläsning

Jag känner mig ganska splittrad just nu. Har följt nyheterna på TV om terrorattacken i Stockholm och tackat min lyckliga stjärna för att jag inte jobbar längre och att min man just nu är sjukskriven så han inte behövt åka till Stockholm, och att vi flyttade ut hit för 7 år sedan.

Vi hade ju lite planer för den här helgen men nu vet vi inte ännu hur det blir pga de senaste händelserna. Om allt går enligt planerna så lär jag inte ha jättemycket tid att läsa den här helgen, men vill det sig illa så blir det inget av de planerna utan då får vi stanna hemma och då lär jag ha lästid så det räcker och blir över. Men för säkerhets skull så tänker jag inte planera för alltför mycket läsning.


Det jag tänkt läsa är





Det växte ett träd i Brooklyn av Betty Smith














Eldpojken av S.K. Tremayne








Sen får man se, som sagt var, hur det blir i helgen. Hur mycket eller lite jag än hinner och orkar så är det bra.

Vad ska du läsa i helgen?

















1 kommentar: